Известие

Collapse
No announcement yet.

Отказаха 1-3 степен на вентилатора на купето

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отказаха 1-3 степен на вентилатора на купето

    Последната степен работи и нулевата
    Някой имал ли е такъв проблем?
    Не че е голям проблема ама понякога става много студено вътре.(не мога да повярвам от какво се оплаквам)
    Как може да се оправи?
    И още нещо, за да стигна до ел.часта на врътката на вентилатора(тая над пепелника) трябва ли да сваля цялото табло?
    146 ti rosso 96г.


  • #2
    Re: Отказаха 1-3 степен на вентилатора на купето

    Първоначално публикувано от skino
    Последната степен работи и нулевата
    Някой имал ли е такъв проблем?
    Не че е голям проблема ама понякога става много студено вътре.(не мога да повярвам от какво се оплаквам)
    Как може да се оправи?
    И още нещо, за да стигна до ел.часта на врътката на вентилатора(тая над пепелника) трябва ли да сваля цялото табло?
    аз да съм на теб, ще я закарам на Бобо, той много обича да рови по конзоли )) и е много добър, с тия тънки пръстенца
    само дето май е на море?
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #3
      Че ейго къде е морето
      даже и инструменти си нося
      ма ще ме утрепе, или удави
      146 ti rosso 96г.

      Comment


      • #4
        проблема ти е елементарен но е цял ден работа трябва да свалиш мотора на парното и някои да ти смени едно съпротивление на платката и посло пак по обратния ред

        Comment


        • #5
          мотора е под жапката в краката врьткит са ти здрави не ги пипаи тях

          Comment


          • #6
            И съпротивленията за зад него нали?
            в посока на двигателя, поне така го гледах на една схема

            защото има някакви намотки закачени за там дето се пада горе долу касетофона или пепелника(зад жабката), и като ги откачих, спиря да работи вентилатора изобщо, та тези намотки се свалят за 15 мин.
            възможно ли е да има други? но е само една намотка , но пък може да са няколко кръга(не се загледах много изглеждаше наред, може да ги замеря да проверя де)
            ето така изглежда на схемата:
            146 ti rosso 96г.

            Comment


            • #7
              за моито разглобиха жаката и всичко около нея извадиха потора и на това дето е на малката схема смениха 1 сьпротивление и заспа беше влязла вода от филшера на климата

              Comment


              • #8
                Сядаш на седалката(до шофьора)ама обратно-с краката нагоре и гледаш зад жабката-там има една конзола в която влизат жички хваната с 2 болта-сваляш я-слагаш тънко телче на изгорелия и си ти-2 години карах така докато я продам-никакви проблеми !
                Понеже се съмнявам дали разбра нещо-използвай търсачката-има доста теми за този проблем колега!
                155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
                Powered by ...
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Оправено срещу 10 лв. - съпротивлянията от италянеца, и 20 мин. работа, без сваляне на мотора на вентилатора
                  146 ti rosso 96г.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от skino
                    Оправено срещу 10 лв. - съпротивлянията от италянеца, и 20 мин. работа, без сваляне на мотора на вентилатора
                    при кой
                    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                    Comment


                    • #11
                      ааа пред блока
                      все пак ми е кеф да се занимавам с такива дребни неща
                      146 ti rosso 96г.

                      Comment

                      Working...
                      X